Xoves, 09 de Febreiro de 2012

O xuíz Baltasar Garzón esta sendo xulgado, un xuizo tras outro..., si quizás foi ou un pouco prepotente, pero el meteuse con todos indistintamente da cor: cos narcotraficantes, con ETA, cos GAL, cos dictadores, ... ata que chegou o finanzamento ilegal dos partidos, e entón: ollo ca igrexa emos topado,  foron a por él e neste momento esta sendo xulgado por esto:

"A su padre lo condenaron a muerte por adhesión a la rebelión y el 13 de junio de 1940 ejecutaron la sentencia. “¡Es un insulto!”, clama su nieta. “¿Él era el rebelde? ¿Él, que había sido votado alcalde de su pueblo, que jamás había cogido un arma? Mataban a todos los que trabajaban para el Gobierno legítimo de la República: alcaldes, maestros...”.

Pedro Gallardo tenía el día que lo mataron 46 años. Por edad no había ido al frente, lo habían destinado a tareas administrativas. “Gracias a ese puesto pudo mediar para que no mataran a dos falangistas”, cuenta Purificación Gallardo, su nieta. “Con él no hicieron lo mismo”.

http://politica.elpais.com/politica/2012/02/07/actualidad/1328649109_059769.html

Somos a vergonza do mundo por estes xuizos o xuíz Baltasar Garzón, e rubor deberían sentir tódolos políticos chorizos que andan pola rúa e se aproveitaron, aproveitan e viven a conta de todos nós eles e os seus partidos.


Tags: garzón, xuiz, memoria histórica, xuizo, politico, corrupción

Publicado por penadopico @ 7:31  | outros
Comentarios (0)  | Enviar
Comentarios